batų įdomybės

Ar žinai kad…, arba įdomybės batų tema

Rate this post

Avalynės pramonė slepia daug nepaprastai įdomių faktų, kurie yra ne šiaip sau staigmenomis temos mylėtojams. Visiems tiems, kas mėgsta ne tik nešioti kicksus, bet taip pat apie juos skaityti, paruošėme šiek tiek įdomybių apie įžymiausius gamintojus. Po padidinamąjį stiklą paėmėme tokius ženklus kaip New Balance, Nike, , ir Puma.

  • Pirmi ženko New Balance batai, kurie mūsų šalyje pasirodė, daugelio žmonių buvo painiojami su Nike produktais dėl logotipo vaizduojančio raidę „N”, dažnai apibūdinamo kaip „eNkė” ir sudarančio atpažįstamąjį firmos iš Bostono ženklą. Panašias abejones turėjo firmos darbuotojai, kai šis simbolis buvo suprojektuotas. Jau tada manyta, kad daug klientų gali būti užtikrinti, kad batai New Balance tai oregoninio koncerno darbas.
  • 2006 metais ženklą Reebok perėmė koncernas Adidas AG. Batai vis dar yra parduodami seno brendo rėmuose, tačiau šiuolaikiniai modeliai turi daug technologijų žinomų iš avalynės adidas ženklo.
  • New Balance savo pirmus batus pardavinėjo 7 dolerių už porą kaina, kas sudaro vieną, iš žemiausių sumų, kokią kada nors buvo mokėta parduotuvėje už sportinius batus.
  • Tarptautinė organizacija Green Peace norėjo priversti dideles korporacijas pakeisti batų gaminimo politiką. Iššūkis „Detox Challenge” mestas tokioms firmoms kaip Nike ar adidas, turėjo įtakoti produkcijos procesus, kad jokiame etape jie nekenktų natūraliai aplinkai. Kas svarbiausia, firmos sutiko šiam projektui ir parodė, kad sportinės avalynės gamyba gali vykti santaikoje su gamta ir ekologija.
  • Firma adidas teikė avalynę Wermahto kareiviams II pasaulinio karo metu.
  • Firma Puma, nuo metų konkuruojantį su adidas, buvo įsteigta Rudolfo Dasslero, tai yra Adolfo Dasslerio brolio…. ženklo adidas steigėjo.
  • Vienais iš pirmų sportinių batų, kurie pasiekė Lenkiją, buvo ženklo adidas produktai. Tai buvo priežastimi, kad daugumą sportinės avalynės pradėta mūsų šalyje vadinti „adidasais”. Šiandien vis rėčiau girdėti tokius apibūdinimus. Daug dažniau girdėti apie kicksus ir sneakerius, dažniausiai jaunų žmonių.
  • 1996 metais olimpiadoje Atlantoje Nike paskelbė savo naują reklaminį šūkį – „You Don’t Win Silver, You Lose Gold” („Nelaimi sidabro, bet pralaimi auksą”). Jis iškvietė daug kontroversijų ir buvo kritikos bangos priežastimi oregoninio koncerno adresu. Firmą kaltino, kad šūkis prieštarauja teisėto konkuravimo taisyklėms ir yra nesitaiko su sportine dvasia.
  • Vienu iš vizualinių identifikacinių elementų ženklo adidas yra logotipas trijų juostų pavidale. Jis tapo populiarus todėl, kad projektantai panaudojo specialų panelį su trimis juostomis bato šone, kad sustiprinti bato konstrukciją. Gal ne kiekvienas apie tai žino, bet vokiškas brendas savo istorijoje naudojosi tik dviems logotipais: vienas tai minėtos trys juostos, o antras tai taip vadinamas dobilas, po kuriuo buvo tipografija su firmos pavadinimu. Dobilas ilgą laiką nebuvo adidaso produktuose, iki momento, kai rinkoje pasirodė linija adidas Originals, kuri siejasi su sportine klasika
  • Su firmos Crocs įsteigimu yra susieta įdomi istorija, nes jos steigėjai sugalvojo įkurti įmonę po to, kai atostogose Karaibose buvo priversti pirkti pūtas, kurias išnaudojo kaip batus vandens slidėms. Tada sužinojo, kad lengva avalynė iš pūtų tai patogumo garantija ir puiki verslo idėja.
  • Viena iš užkietėjėlių sportinės avalynės fanių yra Rihanna, populiari amerikietiška vokalistė, kuri turi imponuojančią kicksų kolekciją. Jos garderobe randasi daugelio populiarių ženklų, tokių kaip adidas, Nike ar New Balance, produktai.
  • Japonijoje labai dažnai atsiranda limituotos žinomų ženklų batų edicijos. Įdomybe yra faktas, kad šitie modeliai labai retai patenka į Europa ar Jungtines Valstijas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.